Навчання закінчується, але ще треба багато чого навчитися. Працюючи з матеріалами 9-го модуля я зробила висновки щодо того, як учні можуть самі себе спрямовувати у навчанні, та про місце деференційвованого навчання. Перехід до прорцесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації як з боку учнів так з боку вчителя. У деферинційованому навчанні я визначила чотири напрямки: зміст, роцес, результт, середовище навчання. Щодо форм оцінювання обдарованих учнів та з особливими потребами я відзначила особливий факт, що можна простими і цікавим формами залучити до справи невстигаючих учнів. Як працювати з обдарованими, методик досить багато, а от для "особливих" є, але досить мало. Щодо фасилівчанні я визначила чотири напрямки: зміст, роцес, результт, середовище навчання. Щодо форм оцінювання обдарованих учнів та з особливими потребами я відзначила особливий факт, що можна простими і цікавим формами залучити до справи невстигаючих учнів. Як працювати з обдарованими, методик досить багато, а от для "особливих" є, але досить мало. Щодо фасилітації за допомогою ІКТ, то можна сказати багато. В умовах інформатизації суспільства, спектр методів інструментів для вчителя, досить великий. Ефективність навчання залежить від правельності поставлених питань, та поведінки вчителя, під час проведення проекту.
Комментариев нет:
Отправить комментарий